close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משכנות אומנים: הכירו את פרויקט Urban Tower

מערכת שורשיב אדר, תשעח27/02/2018

נראה, כי שום דבר לא חסר בתמונה המושלמת הזו, חוץ מכם, אתם באים?

תגיות:
אם אתם שוקלים כיום להחליף את דירתכם בדירה חדשה (ולמעשה, גם אם עדיין לא, אבל תמיד כדאי לשמור על ראש פתוח), אחד מהפרויקטים האטרקטיביים ביותר כיום באזור הקריות והצפון כולו, הוא פרויקט משכנות אמנים שבקריית מוצקין. תשכחו מהתדמית הרגועה והעייפה-משהו של הקריות שהכרתם לפני עשרים שנים ואפילו עשור, ובואו לקבל הצצה חטופה (אך מעוררת תאבון) של המגדל בן 21 הקומות, שכבר מקומתו השלישית תוכלו להשקיף אל הים הפתוח.

מדוע דווקא משכנות אומנים?
בעידן שלנו, בו אנחנו מסוגלים לרצות שני דברים המנוגדים האחד לשני ב-180 מעלות, כמו פרטיות מול מרכזיות אורבנית, פרויקט כמו משכנות אומנים בקרית מוצקין עונה על שני הרצונות המנוגדים כאחד, ובצורה האופטימלית. כל אחת מ-98 דירותיו היא פונקציונאלית ומעניקה את תחושת הפרטיות המרבית לגרים בה, ויחד עם זאת, הבניין עצמו כולל חדר כושר פרטי המיועד לדיירי הבניין, חדר רב-תכליתי המשותף לכל הדיירים ועוד אזורים ציבוריים-בנייניים נוספים. במעגל הסביבה הרחב יותר, מיקומו של הבניין המעוצב באופן מודרני ועדכני הוא מרכזי, והוא נמצא במרחק מס' דקות הליכה או נסיעה מכל מה שמעניין באזור הקריות.

מה נמצא בסביבתו המיידית של הפרויקט?
מה לא? המגדל ממוקם במקום אסטרטגי, החולש על כל מה שמעניין בקריית מוצקין: קנטרי גלי-גיל, היכל התיאטרון העירוני, הרב-מד, הקריון, שדרות גושן, גינות שעשועים, פארקים, שפע של מוסדות חינוך, מקומות בילוי, בתי קפה וכן הלאה. גם מבחינת התחבורה הציבורית המקום בולט באסטרטגיות שלו, מכיוון שתחבורה ציבורית שוטפת וזורמת עוברת בקרבתו בתדירות גבוהה מאשר בשכונות אחרות בקריות. מאחר ואזור הקריות התפתח מאד בשנים האחרונות, מקומות העבודה והתעסוקה הכפילו את עצמם, ומידי יום צצים בתי עסק, חנויות ומרכזי קניות, שלא רק מהווים אטרקציה לשעות הפנאי, אלא מספקים גם תעסוקה זמינה וקרובה למקום המגורים.

אדם בתוך עצמו הוא גר?
דברנו קודם על ה"מרכזיות", הבה נתמקד רגע במה שיש לפרויקט משכנות אומנים להציע לגרים בה מבחינת הפן הפרטי, הדירה. בעצם, רק תבחרו איזה דירה, מאחר ומדובר במבחר מגוון של דירות בנות ארבעה, חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים ומיני-פנטהאוזים שכולם מוקפדים ומאובזרים באופן יוקרתי ביותר, כך שבעצם, כל מה שאתם צריכים הוא לסובב את המפתח בדלת, ואתם נמצאים בעולם איכותי יותר. והנוף הנשקף מהחלונות? נופי הכרמל, הגליל או מרחבי הים (תלוי באיזה כיוון תבחרו את חלונות הסלון שלכם) אף הוא חלק מהחוויה ההופכת את המגורים בפרויקט המצליח הזה למשאת נפשו של כמעט כל אדם ששמע על פרויקט Urban Tower.

ובכן, מה היה לנו שם?
דירות מאובזרות בקפידה? יש!
בניין מעוצב וחדשני? יש!
שטחים ציבוריים מטופחים השייכים לבניין? יש!
מוסדות חינוך זמינים? יש
פארקים וגני שעשועים? יש!
מיקום אסטרטגי ונוח למרכזי קניות? יש!
קרבה לנתיבי נת"צ וכבישים? יש!
שפע של מקומות תעסוקה? יש!

נראה, כי שום דבר לא חסר בתמונה המושלמת הזו, חוץ מכם, אתם באים? ?
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה